8/31/2008

ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΝΗ ΜΗΔΕΝ


Αφήνοντας την μιρμιγκούπολη των ατομικών μύθων και των εμιγκρέδων βιολιστών, τουριστικού ρεπερτορίου -για τα ευρώ του ωραρίου 11-4-, σκέφτομαι πώς ίσως είμαι απο τά λίγα άτομα που κυριολεκτικά βαριούνται την Βενετία. Απο την άλλη, δεν με αφήνει αδιάφορη η παρατήρηση των προσώπων και των αντιδράσεων όσων πηγαινοέρχονται την πλατεία , έτσι η αλλιώς, όσο διαρκεί ένας εσπρέσσο λούνγκο....

Ο ενθουσιώδης αμερικανός φίλος Ρ. με κοιτάζει παραξενεμένος. Αποφεύγω να μπώ σε επεξηγήσεις αλλάζοντας θέμα "αλά γαλλικά". Στο δρόμο για το λίντο, σκέφτομαι την πρώτη μου επίσκεψη στην μεγάλη άδεια πλατεία χάραμα χειμώνα με μιά άρρωστη γκρίζα βροχή. (επαναλαμβανόμενα προσωπικά σκηνικά ....)
Χανόμαστε ανάμεσα στις επιλογές για ταινίες. Χάνω χρόνο περιπλανόμενη τό άγνωστό μου σινεχωριό κι ενδιάμεσα αγοράζω μιά μωβ ηφαιστική πέτρα με άρωμα λεβάντας (!). Οι Ιταλοί έχουν κάνει το φεστιβάλ κάτι ανάμεσα σε εμπορική έκθεση και φεστιβάλ κομματικής νεολαίας η μήπως είναι ιδέα μου ;
Βλέπω το πρόγραμμα του queer φέστιβαλ, που ξεκινάει αύριο, και σκέφτομαι πώς ίσως είναι πολύ πιό ενδιαφέρον απο το κλασσικό. Οι προβολές που μ' ενδιαφερουν είναι ήδη σόλντ άουτ, η γίνονται στην μεγάλη σάλα πράγμα απαγορευτικό γιά την τσέπη μου (=>τετραπλή τιμή εισητηρίου).
Στην δεύτερη σάλα προλαβαίνω οριακά να δω το γλυκήτατο "Ζero Βridge", με κάμποσα προβλήματα μιας και ή προβολή τών αγγλικών υπότιτλων γίνεται ακριβώς κάτω απο τους ιταλικούς κι έξω απο το περιθώριο της οθόνης, ώστε για να κατορθώσεις να διαβάσεις , μέσα σε μιά τεράστια κατάμεστη αίθουσα απο τουλάχιστον πέντε χιλιάδες ανθρώπους, να πρέπει να διαθέτεις λαιμό φλαμίγκο τουλάχιστον.
Μετά την προβολή δεν χρειάζομαι απολύτως τίποτε άλλο απο την Βενετία. Εκτος ίσως απο το καράβι που, μέσω τής ζώνης μηδέν των θαλασσίων δρόμων, θα με αφήσει σπίτι.

7/29/2008

Ξαναδιαβάζοντας ........
το "L' ignorance" ανασκαλίζω τα αιχμηρά σημεία στο γράφημα τής ζωής που καθένας διαθέτει κάπως πως. Πότε μεγαλώνει άραγε κανείς; σε κάποιο χρόνο ή σε κάποιο τόπο;

Άρχισα να μεγαλώνω όταν με αιφνιδίασε το αυτονόητο:
"κανείς δεν ενδιαφέρεται για κανέναν κι αυτό είναι φυσικό"

6/16/2008

τέλειο ζευγάρι.....


6/11/2008

Στους δρόμους πάλι.

Νυχτερινή οδήγηση, πρωϊνή πτήση.



Κατάκοπη στο Αιγαίο....



Τα νησιά δίνουν στά πράγματα τό σωστό τους ύψος.


Αν η επιστημοσύνη κουράζει, η απόδραση στά κοντινά βουνά και στη διπλανή θάλασσα συνομιλεί αναζωογονητικά με τίς μνήμες της παιδικής ηλικίας: συγκομιδή λουλουδιών και βοτάνων γιά τά χειμερινά αφεψήματα .





Ο μπόμπιρας ο μπούμπουρας,

κοιμάται μεθυσμένος, στην αγκαλιά του κάλυκα που χώθηκε και μπήκε, γερμένος ολόγιομος απο υπερβολική δόση νέκταρ...



Το καϊκι μου, το τσαντήρι μου, ό κόσμος μου....


Σ'αυτο το χωριό, οι κάτοικοι δεν στοιχηματίζουν ... συνθηματίζουν μονάχα! (από τότε που κουφάθηκα αναπαύθηκα!)



Σκέφτομαι ξάφνου τό Παρίσι, σε καλό μου, πάνω σε θαλασσινή στιγμή!

"Τρελλή πού είσαι.." μουχμουρίζω ......

6/03/2008

On the road again..................



good fortune
Threw my bad fortune
Of the top of
A tall building
I'd rather have done it with you
Your boy's smile
Five in the morning
Looked into your eyes
And I was really in love

In Chinatown
Hung over
You showed me
Just what I could do
Talking about
Time travel
And the meaning
Just what it was worth

And I feel like
Some bird of paradise
My bad fortune slipping away
And I feel the
Innocence of a child
Everybody's got something good to say

Things I once thought
Unbelievable
In my life
Have all taken place
When we walked through
Little Italy
I saw my reflection
Come right of your face

I paint pictures
To remember
You're too beautiful
To put into words
Like a gypsy
You dance in circles
All around me
And all over the world

And I feel like
Some bird of paradise
My bad fortune slipping away
And I feel the
Innocence of a child
Everybody's got something good to say

So I take my
Good fortune
And I fantasize
Of our leaving
Like some modern-day
Gypsy landslide
Like some modern day
Bonnie and Clyde

On the run again
On the run again

5/20/2008

ΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΟΥ

Διαβάζοντας αυτές τις μέρες την τελευταία ποιητική συλλογή του Σπύρου Βρεττού «Συνέβη», συναντήθηκα μ’ ένα ποίημα που περιγράφει –σ ένα του απόσπασμα-, με τρόπο καίριο την ζοφερή πραγματικότητα που περιτυλίσσει τις μετακινήσεις των πληθυσμών στην προσδοκία μιας τύχης τόσο καλύτερης όσο κι ο προαναγγελθείς θάνατος δια του κατακερματισμού προσώπων και πατρίδων.

Κι έρχεται να συναντηθεί με την εικόνα αυτή που τράβηξα πριν μερικούς μήνες στην μεσημβρινή αίθουσα επαρχιακού δικαστηρίου :

Ανθρώπων πριν μερικά λεπτά στοιβαγμένων στο αμπάρι ενός πλοίου, στοιβαγμένων εδώ, μετά την σύλληψή τους, όχι στα εδώλια (δεν χωρούσαν ), αλλά και σ' όλες τις θέσεις του ακροατηρίου, προκειμένου να δικαστούν ως λαθρομετανάστες.

Με τις δημοκρατικές διαδικασίες της πολιτισμένης δύσης που μπορεί να είναι περήφανη ότι δεν εφηύρε την έννοια του ανθρώπου-δούλου, του ανθρώπου-σαπούνι και του ανθρώπου του λαθραίου.....


«……Τι πρόσωπα κατέκλυσαν την πόλη μου

Και στο λιμάνι και στους δρόμους παντού;

Ποια σύνορα ανοίχτηκαν

Και κατατρακύλησαν οι στοιβαγμένοι;

Να ‘μαι στην εποχή ου ή αλλού;

Είμαι στον τόπο που εγνώριζα

η σ’ ένα τόπο που δεν μ’ αναγνωρίζει;

Σα να ξεκόλλησε απ’ αλλού η θάλασσα

Σα να ξεκόλλησε ο καιρός

κι έφερε κόσμο αγνώριστο,

μορφές για να διαλέξω….»

Απόσπασμα από το ποιήμα του Σπύρου Βρεττού: «Ο ζωγράφος Καραβάτζο διαλέγοντας φωτεινές μορφές για το σκοτάδι του», Αθήνα 2008, «Συνέβη» εκδ. Γαβριηλίδης

5/14/2008

(σεληνιακοί κορμοί δέντρων έξω από το μουσείο του αρχαιολογικού χώρου τής Ολυμπίας)

Η σιωπή, μετέχει του λόγου εξίσου όπως, σε κάποιες περιπτώσεις, του κενού.

Ο λόγος αυτός που αρθρώνει η σιωπή στον ιδιότοπό της και δεν μας κοινοποιείται, κατά το χρόνο της διατύπωσής του, παρά μόνο μεταγενέστερα μεταφρασμένος, στην γλώσσα του ετερισμού, παραλλαγμένος, συμβολικός η αποσταγματικός, είναι το είδος του λόγου που είναι πλούσιος και δημιουργικός ακριβώς επειδή δεν αντηχεί.

Σωπαίνω εδώ, γιατί ομιλώ κάπου αλλού λέει αυτός ο λόγος . Αλλού, ώστε να δύναμαι να μετέχω του άλλου .

Συλλέγω αναγνώσεις, επιγνώσεις και υλικό των αισθήσεων. Γράφω καταργώντας ερμηνείες και προγνώσεις, καταγράφω συλλαβές και φωνήματα τής αφής και της όσφρησης. Διαγράφω τις μελανιές τού σώματός μου και σκιαγραφώ την πραγματικότητα του ύπνου.

Κι όλα αυτά ως χροιά , ως χρεία όχι.



4/11/2008


Άνοιξη και θυμός .

Μπλέηκ μονάχα μην ακούσω! Θα πιτσιλίσω με λαδομπογιά, τους τοίχους μπλέ όσο,
στη διαπασών, του Μάλλερ η 9η , νύχια θ' ακονίζει.

Μπλέηκ μονάχα να μην ακούσω ! Θα κουρελιάσω τα μεταξωτά πουκάμισά σου και τα ξεφτίδια τους , με σπάγκο κόκκινο θ απλώσω στο σαλόνι.

Κι ύστερα, διάπλατα αφήνοντας τις πόρτες θα μακρύνω. Χάρτινες λέξεις μασουλώντας στο φευγιό μου, μελανές.
Φτύνοντας, που και που, νωχελικά από τα αισθήματα σου, κάποια. Τα γραμμένα. Στούς δρόμους . Στίς γωνιές...

4/05/2008

perfect fit



έχω ενθουσιαστεί εντελώς μ' αυτό το γκρούπ που εσχάτως ανακάλυψα..........
το κομμάτι το αφιερώνω στην Κρότ που ήταν αφορμή ν ανοίξω μπαούλα με μουσικές μνήμες τελευταία, κι οποιος εχει να συστησει αναλόγου τύπου σχημάτάκια ας κάνει comάντο κάτωθι

4/04/2008

3/21/2008

21 Μαρτίου 1950, Cesare Paveze


Έχεις αίμα κι ανάσα.

Είσαι κι εσύ φτιαγμένη από σάρκα,

από μαλλιά και από βλέμματα. Η γη και τα δέντρα

ο μαρτιάτικος ουρανός, το φως,

πάλλονται και σου μοιάζουν-

το γέλιο σου και το βήμα σου

σαν νερά που αναπηδούν-

η ρυτίδα ανάμεσα στα μάτια σου

σαν σύννεφα μαζεμένα

το τρυφερό σου κορμί

ένας σβώλος στoν ήλιο.

Έχεις αίμα και ανάσα.

Ζεις σ’ αυτή τη γη.

Γνωρίζεις τις γεύσεις,

τις εποχές, τα ξυπνήματα,

έπαιξες στον ήλιο,

μίλησες μαζί μας.

Καθαρό νερό της άνοιξης

Βλαστός, χώμα,

ανθισμένη σιωπή,

έπαιξες όταν ήσουνα μικρούλα

κάτω από διαφορετικό ουρανό,

κι έχεις τη σιωπή μέσα στα μάτια σου,

ένα σύννεφο που αναβλύζει

σαν πηγή από τα βάθη.

Τώρα γελάς και δονείσαι πάνω απ’ αυτή τη σιωπή.

Γλυκός καρπός που ζεις

Κάτω από τον καθαρό ουρανό

που ανασαίνεις και ζεις

σ’ αυτή τη δική μας εποχή

στην κλειστή σιωπή

βρίσκεται η δύναμή σου. Όπως

το χλωρό χορτάρι στον αέρα

ανατριχιάζεις και γελάς,

όμως εσύ, εσύ είσαι γη.

Είσαι ρίζα σκληρή.

Είσαι η γη που περιμένει.


21 Μαρτίου 1950, Cesare Paveze, απο τή συλλογή "Vera la morte e avra i tuoi occhi"


Την ίδια μέρα , 21/3/1950 , σε μια από τις τελευταίες ημερολογιακές του σημειώσεις ο Παβέζε γράφει :

" Δύσκολη μέρα. Στην Ιτ.(αλία) κατάσταση ακήρυχτου εμφύλιου πολέμου, διάφορες φωνές μιλάνε για αλυσιδωτή ατομική αντίδραση τον Απρίλιο. Όλα θέλουν να με χωρίσουν από εκείνη, να την στείλουν πίσω στην Αμ(ερική) , ν' αποκλείσουν τη Ρώμη, να τα χαλάσουν όλα.

Υπέφερα -έτσι πριν; Ναι τότε υπέφερα από το φόβο του θανάτου. Τώρα από το φόβο μην τη χάσω. Υπάρχει πάντα κάποια αιτία για να υποφέρει κανείς. Παραιτήσου. Στωικισμός, αυτό μετράει. Si fractus illabatur orbis**...."

**= στίχος από τις Ωδές του Οράτιου (ΙΙΙ , iii, 7): "Αν έπρεπε να πέσει κομματιασμένος ο κόσμος"

Mετάφραση Γιάννης Η.Παππάς , από το : «CESARE PAVESE , ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ» , Αθήνα, Printa 2004

3/20/2008

Λασκαρατογεννημένα.

Σήμερα έχει γενέθλια το blog μου. Παρότι πολλές φορές το εγκατέλειψα, και μία το έσβησα κιόλας, τελικά επέζησε κι έφτασε και στα τρία! Οφείλω να του αναγνωρίσω την επιβιωτική του δύναμη και να ομολογήσω ότι το θαυμάζω γιατί έφτασε ως εδώ εντελώς μόνο του χωρίς να παρέμβω καθόλου στο μεγάλωμά του και χωρίς να του παρέχω την ελάχιστη φροντίδα.

Το μπλόγκ μου υπήρξε από την αρχή σκέτο μπλόγκ, έξω από το φύλο του προσώπου που έκανε τις αναρτήσεις, σαν τέτοιο ήθελε να μιλήσει και νομίζω δεν τα πήγε και τόσο άσχημα έστω κι αν με τους ψίθυρους τα πήγαινε καλύτερα. Αν κι ήταν στην αρχική του πρόθεση, ποτέ δεν αναφέρθηκε σε λόγους περί το φύλο. Δεν το μετάνιωσε που δεν το έκανε και δεν θα το κάνει ούτε σήμερα.

Θα κεράσει όμως, λόγω γενεθλίων, τα ζιζάνια λόγια του Ανδρέα Λασκαράτου του οποίου η ανάλυση για την κατασκευή του φύλου -και όχι μόνο- είχε προηγηθεί της υψηλής κοινωνιολογικής θεωρίας κατά 2 αιώνες.
Λόγια που πέραν του φύλου αφορούν και την σχέση μας με κάθε βλαστάρι μας -είτε πρόκειται για παιδί μας είτε για πνευματικό μας παιδί- και την ευθυνη της στάσης μας απέναντι στον εαυτό άλλο.

«….Ο Κεφαλονίτης προσμένει το παιδί που θα γεννήση η γυναίκα του, καθώς προσμένη και την έκβαση κάθε άλλης του εμπορείας. Έκαμε σερνικό; η δουλιά επίτυχε, εκέρδισε, εκείνην τη χρονιά νομίζεται πλουσιότερος. Έκαμε θυλικό; Η δουλιά επήγε κακά, έχασε , εκείνην τη χρονιά πέφτει sotto!... Εκείνην τη χρονιά του γεννηέται όχι ένα παιδί, μά ένα χρεϊ στο σπήτι του! Χρεϊ μισητό επειδή δεν επερίλαβε την ποσότητα την οποία υποχρεόνενται να πληρόσει!... χρέϊ που για είκοσι εξακολουθινούς χρόνους θαν του ζηγιάζει πάντα στους υπολογισμούς του, έως ότου λάβη από το γαμπρό του την περιλαβή του πρικιού, και ησυχάσει πώς έβγαλε το χρέϊ απάνουθέ του.!... Έτσι δεν είδε πουλιό στο παιδί του το θυλικο παρά ένα ομόλογο.! Ένα ομόλογο του οποίου επιθυμούσε το ξέσχισμα! Αξένει το θυλικό μέσα στο σπήτι, και αξένει στα μάτια του γονέωνε σαν ένας εχθρός οπού μια μέρα θ αρπάξει το πράμμα τους και θα φύγει!... «Μωρή κακό να σόρτη, Μωρή αναθεματισμένη , Μωρή αδούρητη» είναι η πουλιό συνηθισμένες κλητικές με τις οποίες πατέρας και μάνα κράζουν τες θυγατέρες τους, τρυπόμενες εδώ κι εκεί μέσα στο σπήτι, για ν αποφυγουνε τη φοβερή παρουσία της μάνας και του πατέρα!... «Να μη χρονιάσουνε , να σου σκάσουνε» κι άλλα παρόμοια, είναι τα αρεσκεύματα που η μανάδες κάνουν ανάμεσό τους!... Οι δαρμοί , τά φάσκελα, η μαμουροσύνες, το ψωμί το δεύτερο, ενώ τά σερνικά τρώνε το πρώτο, είναι τα πράματα που θα μείνουν εντυπομένα στο νού τους όντις μεγάλες, και που ωστόσο χοντροϊδένουνε , αγριόνουνε και πρικένουνε την καρδιά και το πνεύμα τους! Στο ύστερο, μια χτηνώδης ψυχή αποκάτου σε μορφή ανθρώπινη είναι το αποτέλεσμα της ζωής οπού επεράσανε στο πατρικό σπήτι.
Επειτα από μια τέτοια ανατροφή, μπορεί να ήναι όμορφες, να ήναι καλοντυμένες, να ξέρουνε να κόβουνε και να ράφτουνε, να καπακίζουνε και να γρατσουνούνε , και όμως να ήναι χτήνη με τά οποία να μη μπορέι κανείς να συζήση χωρίς να αισθάνεται την ελλάτωσή τους και την πρεπούμενη καταφρόνηση για δαύτες. Έτσι κηόλες είναι γνωμικό αναγνωρισμένο στον Τόπο, πώς, Η γυναίκες δεν πρέπει να μπαίνουνε στις δουλειές τες αντρίκες . Που θα ΄πη ότι η γυναίκες είναι θεωρημένες ως όντα κατώτερα, ανίκανα, και ανάξια να υψώσουν το πνεύμα τους και την ημπόρεσή τους έως το ύψος του πνεύματος του ανδρός !
Ιδού πως το απάνθρωπο μίσος των γονέων προετοιμάζει κ εκθέτει την μισή κοινωνία εις την καταφρόνιση της άλλης μισής. Και ιδού πως μια φυσικήν αντανάκλασην ελλατώσεως τα θυλικά τούτα ελλατωμένα τά αναθρέφουν τα σερνικά, τα οποία μια μέρα θα είναι άνδρες , και τα οποία βέβαια θα γεννούν κ εκείνα χτήνη από το είδος της μάννας, έως ότου η Ιταλία ναν τους σιάση το έξωθεν και να τά κάνη εξευγενισμένα χτήνη!...»

Ανδρέα Λασκαράτου , «Τα μυστήρια της Κεφαλονιάς» , Κεφαλληνία 1856 .

3/17/2008

Θρασύβουλας

Σε μια παλιά καλή ελληνική ταινία ο Θανάσης Βέγγος ως καφετζής-φιλόσοφος, παραθέτοντας τα δικά του, στο τέλος της πρότασης προς επικύρωσή της και για του λόγου το αλάθητο, υπογράφει εναερίως με προφορική τζίφρα : «Θρασύβουλας» -η κάπως έτσι- υπογραμμίζοντας με τον τρόπο του σημειολογικά την uber alles δύναμη αλλά κι ευθύνη της προσωπικής άποψης.

Έχω βασανιστεί πολλές φορές με την ανάγνωση επώνυμων κι ανώνυμων κειμένων, που ξεκινούν με μια βαθυστόχαστη φράση ενός μεγάλου συγγραφέα η φιλοσόφου -το νόημα της οποίας κατά κανόνα αγνοούν -, για να αποκαλύψουν στη συνέχεια πίσω από την κουρτίνα του βαρύγδουπου το πρόσωπο του κενού. Μάλιστα δε όσο αρχαιότερος ο φιλόσοφος κι όσο μεγαλύτερη η άγνοια του έργου του, τόσο μεγαλύτερος κι ο κρότος.

Φυσικά η καθ’ αυτή αξία των συγγραφέων, φράσεις του έργου των οποίων γίνεται χρήση, δεν είναι δυνατόν ουτε να μειωθεί, αλλ’ ούτε όμως η επίκληση του ονόματος τους αρκεί -ως μαγικό ξόρκι- για να συγκροτήσει το ανερμάτιστο.

Ώστε να σκέφτομαι πώς η απλή, και καμία φορά και απλοϊκή άποψη, αποδεικνύεται ισχυρότερη και ουσιαστικότερη στην επάρκεια της αλήθειας της ως υπεύθυνη και μόνο ως προς τον εαυτό της , διότι θαρσείν ως προς τη βουλή και διακοσμείν μη ως προς τη δειλία.

Γι’ αυτό σας λέω αδέλφια καλό το ντεκόρ αλλά : «Θρασύβουλας uber alles» !

3/12/2008

Μετά την προβολή, των εντυπώσεων η προβολή


Οι νυχτερινοί δρόμοι είναι τής αγάπης


Η πιό μεγάλη οθόνη είναι αυτη που απλώνεται ανάμεσα στά μάτια σου

Τα χέρια που ακούν τά δάκρυα



(απο την έκθεση του Σωτήρη Δανέζη στο Μουσείο Φωτογραφίας /10 ο φεστιβάλ ντοκυμαντέρ Θεσ/κης )

3/09/2008


Θεσσαλονίκη το λιμάνι, όπως θά λέγαμε η εικονική ομορφιά του ζοφερού.

2/29/2008

She songs

Some songs , some times,
are
like warm drinks.
Such kind of songs,
are songs that sadness likes...


2/22/2008

Grammatastigermania

Denthelwtipota
!alitheiasoylew,tipotadethelwoyte
aftitimikristagonaapofwtiapoylampirizeistamatiasoy
otanekplissesaipoyakomaanavoynstomesasoydwmatiofwtakia
stinomorfiadenthelwtipotaaftitinepoxitoyxionioy

2/18/2008

Χιονοβούνι



" ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ, ΞΑΦΝΙΚΑ, ΘΥΜΗΘΗΚΕ ότι ή γη κινείται, αρχίζει

να ζαλίζεται και να παραπατά. Θέλει οπωσδήποτε, να αποβιβαστεί

απ' το επισφαλές τούτο όχημα΄ που όμως να πατήσει;

Ξερνά και βλαστημά τον Γαλιλαίο."


Αργύρης Χιόνης: "Η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ" , ποιήματα 1966-2000 , Νεφέλη , Αθήνα 2006



Με τέτοιο χιόνι κάτι θυμήθηκα κι εγώ ....

στην έκδοση τηρείται πολυτονικό σύστημα. Λυπάμαι για την αδυναμία ακριβους αντιγραφης .

1/28/2008

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

"στην πραγματικοτητα καθε φορα που ανεβαινα τις λεξεις του τον τελευταίο μηνα, τον ένιωθα να κλωθογυρίζει το νημα σ ενα κουβάρι νοσταλγίας γιά ότι δεν θά επέστρεφε ποτέ ξανά..."

και ετσι, με τις τελευταίες, ήρθε στο νού μου αυτό το ποιήμα του Χ. Λάσκαρη

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

Αυτό τό ποιήμα
ποτέ δε θα το ξαναγράψω.
Ποτέ δεν θά περάσω
απ'τά ίδια φιλιά.




tabako trio
πρόκειται γιά μουσικό σχήμα

τα επι μερους μέλη του γνωστά σ'οσους φουμάρουν παρόμοιους μουσικούς καπνούς


αν και για φέτος δεν έχουμε νεα τους ελπίζουμε σύντομα να τους συναντήσουμε κάπου


ακούστε αυτό:


http://www.tabakomusic.com/audio/ion%20%20mp3.mp3

κι αναζητείστε την σχετική σελίδα τους

όποιος μπορεί να βοηθήσει λέγοντάς μου με ποιό τρόπο φορτώνω ενα μουσικό αρχείο ωστε ν' ακουγεται με την εισοδο στο μπλόγκ η σε καποιο πόστ και θέλει, ας αφήσει ενα σχόλιο με οδηγίες